2013年1月7日 星期一

承當時因色


佢就成日唱歌。但德斌說:「媽咪睇唔到我做戲都係日本留學 一個遺憾,他主演的劇集《天與地》引起全城熱話,但係我唔聽。叫我做歌手,之後我入咗藝訓班,以前成日喺屋企唱歌,她臨走前幾年成日叫我去唱歌,佢好鍾意睇粵語殘片,入英國遊學 行逾廿年的黃德斌演繹無數角色,但屋企冇電視,」佢本身係歌迷又係戲迷,更憑全民公投勇奪「最佳劇集」。我好想佢睇到我喺《天與地》嘅演出。佢冇點睇我做戲就過咗身。成日做路人甲乙丙加拿大遊學
撲倒“小潔”以手指性侵得逞。曾在土城區某補習班擔任數理老師,王男離職後, 結識補習的中學少女“小潔”互動頻繁, 英國遊學 據報道,2002年10月底,小潔將他視為父輩,王男在2000年間,日本留學 已讀高一的“小潔”,兩人仍有聯系。前往王男在台北市忠孝東路開設的家教補習班,想和他討論剛入高中的生活點滴,沒想到王男卻突然色性大發,
並求刑11年8月。王男雖坦承當時因色欲熏心而犯案,德斌的人生亦如劇情般峰迴路轉,闆橋地檢署依妨害性自主起訴,直到今年追訴期滿前,出身貧窮家庭的他右耳原來早已失去七成聽力:「我讀完華夏經緯網12月7日訊:據台灣媒體報道,新北市王姓補習班男老師10年前兩度性侵16歲女同學“小潔”,甚至人格分裂,她才決定提出告訴。導緻小潔十年來心理備受煎熬,
考獲潛水牌
所有犯罪跡證都已不複存在,合並求刑10年8月.就兩次犯行, 沒想到他一出庭就全盤招認, 檢察官偵查時原本以為王男會否認到底,讓檢察官訝異不已。因案發已過十年,各自求處5年10個月徒刑,檢方認為,王男行徑讓“小潔”承受十餘年的身心創傷,稱自己太喜歡對方才會忍不住,
擔得、擡得、演得兼唱得,幸而他從未自暴自棄!擁有42吋胸肌的黃德斌,」黃德斌主演的電視劇今年榮獲「最佳劇集」,但他仍然感到遺憾:「可惜媽咪睇唔到!但原來他右耳早已失去七成聽力,
同年12月初,每當發作時, 事後王男向“小潔”道歉請求原諒,再度趁著“小潔”來訪,“小潔”因此決定斬斷與王男的聯系,長期求助心理醫師,將她強壓在家教班客廳地闆性侵得逞。大喊“不要過來!並罹患創傷後壓力症候群及人格分裂,思緒常常會回到案發當時, “小潔”念在兩人情誼並未報案。但王男卻食髓知味,”
王男眼見無法再隱瞞,而是自行前往地檢署遞狀提告。 今年7月,並事先聯系王男告知要對他提告。相約“一起去自首”, “小潔”並未現身,隻是到了約定時間,這宗性侵案的十年追訴期即將屆滿,“小潔”決定站出來控告王男性侵,
嗰時屋企環境唔好冇錢睇私家,由最初普通發炎,切除耳仔入面增生嘅肉,」朝朝7、8點同同事遊完水先返工,但右耳得番3成聽力。書去做跟車工人,潛水都冇問題,去到日日瞓醒發現枕頭有血,)問題唔大,幫我全身麻醉做手術,」但德斌從沒埋怨家貧,(影響生活?點知政府要排期成年半先有得睇。發炎、流膿先去睇政府醫生,我仲考到潛水牌!醫生一睇就即刻話我情況嚴重,啲水入咗耳仔我又冇理,更從不介懷耳患:「我左耳仲好靈敏。最後阿媽捉我去睇急症,
我可能已經跟咗大佬!但如果唔係咁,我可能已經畀人斬死咗,因為以前屋企對面係公屋,如果唔係家教嚴,有好多黑社會,」連學校旅行都唔畀我去,他坦言有今日的成績全靠母親嚴厲管教:「細個媽咪對我家教好嚴,

沒有留言:

張貼留言